قیمت جهانی طلا بار دیگر بدون تغییر ماند
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

به دنبال انتشار آمارهای مربوط به بهبود نسبی وضعیت اقتصادی آمریکا قیمت جهانی طلا امروز جمعه نیز بدون تغییر ثابت ماند تا این فلز زرد برای نخستین بار در چهار هفته اخیر با کاهش قیمت روبرو شود.

بهبود نسبی وضعیت اقتصادی آمریکا.چهار هفته اخیر.بازار اشتغال آمریکا.میلیارد دلار.اونس طلا.قیمت طلا

به نقل از رویترز؛ کاهش نگرانی ها نسبت به وضعیت اقتصادی و بازار اشتغال آمریکا موجب شده تا احتمال کاهش محرک پولی فدرال رزرو در نشست های آتی بیشتر شود. کاهش محرک پولی می تواند موجب افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت جهانی طلا شود.

بر اساس این گزارش فدرال رزرو آمریکا در آخرین نشست خود در سال 2014 میلادی تصمیم گرفت تا 10 میلیارد دلار از محرک پولی خود را کاهش دهد. جیمز استیل کارشناس ارشد موسسه مالی اچ اس بی سی نیز تاکید کرد، بازارهای جهانی منتظر برگزاری نشست 28 و 29 ژانویه فدرال رزرو آمریکا است . برگزاری این نشست تا حد زیادی روند تحولات قیمت طلا و سایر کالاها را مشخص خواهد کرد.

برخی مقام های ارشد فدرال رزرو بر این باورند که بانک مرکزی آمریکا طی ماه های آینده هر ماه 10 میلیارد دلار از محرک پولی را کاهش خواهد داد.

قیمت هر اونس طلا امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به 1242 دلار رسیده است. قیمت طلا در هفته جاری با کاهش 0.3 درصدی روبرو شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی